Schade aangeven
Wist je dat je via KBC Mobile gemakkelijk een aangifte kan doen wanneer je schade hebt aan je woning?
Storm op komst?
Wist je dat je via KBC Mobile gemakkelijk een aangifte kan doen wanneer je schade hebt aan je woning?
Wanneer je aangemeld bent in KBC Mobile, vraagt Kate je bovenaan in de zoekbalk van het beginscherm ‘Hoe kan ik je helpen?’. Geef in deze zoekbalk de term ‘schade’ in en Kate begeleidt je verder door de aangifte.
Je kan de aangifte doen waar en wanneer je wilt en KBC heeft meteen alle nodige info om het schadegeval verder op te volgen.
Indien je kiest voor ‘Laat KBC je herstel regelen (herstel in natura)’, wordt er bovendien meteen een hersteller aangesteld die zo spoedig mogelijk contact met je zal opnemen.
Via onderstaande link kan je onder de titel 'Verzekeringen' demo's raadplegen over hoe schade digitaal aangegeven kan worden via KBC Mobile.
https://www.kbc.be/particulieren/nl/product/betalen/zelf-bankieren/stappenplannen-digitaal-bankieren/demos-mobile.html?zone=breadcrumb